Kedvezmény kérése

Ha nem főszezonban mész, megpróbálkozhatsz kedvezmény kérésével, akár arra hivatkozva, hogy csak egy éjszakát maradsz, és gyorsan távozol, akár arra, hogy hosszabb ideig tartózkodsz a szálláson. Bár ez a próbálkozás nem minden esetben jön be (van ahol ezek a kedvezmények például be vannak építve az árakba, ezért nem lehet hivatkozni rájuk, illetve van ahol a recepciós nincs döntési helyzetben, így nem adhat kedvezményt), sokszor jobban megéri a szállásadónak egy kis kedvezményt adnia, mint hogy egyáltalán ne menj hozzá. Ez a technika főszezonban jellemzően nem működik, mivel a legtöbb helyen ilyenkor a kiírt árakon is lefoglalnak minden szálláshelyet.

Kedvezményt kérni leginkább kisebb szálláshelyeken, illetve magánszállásokon érdemes, hotelekben vagy hálózatokban nem sok esély van a sikerre.
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
Szerző
  • Attei
  • 2009. október 17.

Harmadik féltől származó sütiket (cookie-kat) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében, valamint sütikben tároljuk a beállításokat. A sütikről részletes tájékoztató olvasható adatvédelmi tájékoztatónkban. A süti beállításokat lehetőség van személyre szabni ezen az oldalon vagy az "Elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes süti használatához.